Известие

Collapse
No announcement yet.

1.8 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    спок ве ощи съм у период на размисъл
    мисла пия мисла пия ша видим ко ке стане
    Стефчоооооу

    ---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

    Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
    Аз на ТокичЪТттт шше ида да зема едно шише бензин и ше му запала 155-цата най-накрая, че не моа да а гледам таа Темпра вече и най-накрая да фане да я земе тааа 59-ка ...
    аз съм на ...газ ве ..
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
      мисла пия мисла пия
      бех са притеснил, а не ти е малко водката брат
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
        бех са притеснил, а не ти е малко водката брат
        тоа пааа
        155 осем хиляди клапана 16 вериги
        0884650778 токи4а

        http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

        Comment


        • #19
          Ето и нещо интересно за TBI моторите
          http://www.romanoautogasbg.com/produ...ge-4cyl-direct
          Като в описанието на кой мотори става е включена и 159-ката
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Ето и нещо интересно за TBI моторите
            http://www.romanoautogasbg.com/produ...ge-4cyl-direct
            Като в описанието на кой мотори става е включена и 159-ката
            Щом може на TBI, защо не и на JTS? Между другото, тази цена не е ли доста ниска за такъв тип система?


            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
              Щом може на TBI, защо не и на JTS? Между другото, тази цена не е ли доста ниска за такъв тип система?
              JTS-a e директно впръскване, газови уредби за него има но са още по-сложни и скъпи. И повечето такива системи харчат и бензин и газ докато караш. Писано е във форума доста по тази тема.
              ...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                JTS-a e директно впръскване, газови уредби за него има но са още по-сложни и скъпи. И повечето такива системи харчат и бензин и газ докато караш. Писано е във форума доста по тази тема.
                TBI също е с директно впръскване, отделно сега виждам, че според документацията от линка, който е дал колегата, въпросната система може да се монтира и на 2.0 JTS. Остава въпроса за ниската цена.


                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                  TBI също е с директно впръскване, отделно сега виждам, че според документацията от линка, който е дал колегата, въпросната система може да се монтира и на 2.0 JTS. Остава въпроса за ниската цена.
                  Не е толкова ниска цената като я сравниш с цените на нормалните газови инжекциони в момента.
                  Тази система романо работи с 30% бензин и 70% газ.
                  По цени в момента , грубо сметано - 100л бензин е 200лв , с такава уредба ще харчи 60лв бензин и 70лв газ. Но на смесения режим сигурно ще гори малко повече + разни допълнителни разходи по газовата уредба.
                  При разход 10/100 , за 10 000 км ще пестиш към 700лв, да кажем на 25 хил. км ще изплатиш уредбата . Ако правиш малко км. на година ( и излезеш от гаранционния срок) може и да ти се развали уредбата преди да я изплатиш.
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    Не е толкова ниска цената като я сравниш с цените на нормалните газови инжекциони в момента.
                    Тази система романо работи с 30% бензин и 70% газ.
                    По цени в момента , грубо сметано - 100л бензин е 200лв , с такава уредба ще харчи 60лв бензин и 70лв газ. Но на смесения режим сигурно ще гори малко повече + разни допълнителни разходи по газовата уредба.
                    При разход 10/100 , за 10 000 км ще пестиш към 700лв, да кажем на 25 хил. км ще изплатиш уредбата . Ако правиш малко км. на година ( и излезеш от гаранционния срок) може и да ти се развали уредбата преди да я изплатиш.
                    Мда, променливи много. Като се сравни разликата в разхода между бензина и дизела и малката ценова разлика между двата варианта на втора ръка не си заслужава особено. Пък и колкото и добра да е една система, газта си остава компромис.


                    Comment


                    • #25
                      Кофтито на тая система е че нее течна фаза и си е пак газов инжекцион спредкамерно впръскване а не с директно. Идеалният вариант за тея коли е да се сложи последнопоколение система с пръскане на течнагаз през бензиновите инжектори, така хемсе запазват те самите понежеработят и се охлаждат , хем няма консумация на бензин и системата се избива по-бързо. Неразбирам самозащо струва майкаси и аща си след като има много по млако компоненти,понеже няма Изпарител и компютър,а само селектор на горивото,копче и тръби с бутилка и еднадебитна помпа.реалноскъпото е смао селектора нагоривото, всичко останало епо-евтино от на обикновен Ги.
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #26
                        Помпата за течна фаза доколкото знам е не само скъпа, но и капризна, защото работи в много тежка среда.
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Comment

                        Working...
                        X